بنیاد روایت فتح به مهمانی «صبح ناشر» می‌رود

بنیاد روایت فتح به مهمانی «صبح ناشر» می‌رود

ششمین نشست مرکز رسانه‌ای شیرازه با عنوان «صبح ناشر»، میزبان مدیر انتشارات بنیاد روایت فتح است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بعدی مرکز رسانه‌ای شیرازه با عنوان «صبح ناشر» که 15 دی ماه برگزار می‌شود به گفت و شنود با محمدحسین کریمی‌پور، مدیر انتشارات روایت فتح اختصاص دارد.

انتشارات روايت فتح به صورت رسمی در سال ۱۳۷۶ و با هدف ترویج و پاس‌داشت ارزش‌های دفاع مقدس راه‌اندازی شده تا به خلق آثاری در قالب کتاب بپردازد.

هم‌اکنون این نشر به ناشری اثرگذار و مطرح در حوزه‌ کتاب دفاع مقدس تبدیل شده و کسب جوایز متعدد در هر سال گواهی بر این مدعا است. این انتشارت پس از چندی حوزه‌ کاری خود را گسترش داده و علاوه بر بسط کیفی و کمّی کتاب‌های حوزه‌ دفاع مقدس، وارد عرصه‌های انقلاب اسلامی و حوزه‌های بین‌المللی در زمینه معرفی دین اسلام هم شده است.

انتشارات روایت فتح در سال 1389 از سوی وزارت ارشاد به عنوان ناشر برگزیده در عرصه دفاع مقدس معرفی شده و در همان سال، عنوان ناشر برتر را از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خود اختصاص داده است.

نشست بعدی مرکز رسانه‌ای شیرازه با عنوان «صبح ناشر» که 15 دی ماه برگزار می‌شود به گفت و شنود با محمدحسین کریمی‌پور، مدیر انتشارات روایت فتح اختصاص دارد. این نشست ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

کد خبر 2200721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha